Yeni bir Sydney yemeği rec ve bir İtalyan kutlaması

Bu yıl nereye gittiğini gerçekten anlamıyorum. Ocak ayının bitmiş olduğu gibi yaklaşık bir hafta önce, şimdi Kasım ayının yanı sıra Noel’in namlusuna bakıyoruz.

Ama geçen yıl IG baskılarımızdan birkaçına baktık ve gerçekten biraz yaptığımızı biliyorduk. 2017, Bayan Romance ve benim için oldukça harika bir yıl oldu. Bu hafta gibi telaşlı bir çalışma haftası olsa bile, yine de eğlenmek için ele alıyoruz. İşte yılın geriye kalanları için ilginç bir çıkış.

Umarız bu haftanın IG baskısında zevk alırsınız. Sydney’de nerede yemek yiyeceğimiz için mükemmel bir yeni önerimiz ve bir İtalyan festivali daha ve bu yılki Cadılar Bayramı’ndan çok sevilen çekimlerimizden biri.

Jim ve Christina XX

Bu gece, Bayan Romance ve yeni bir restoran denemeye geldim. Eski uğraklarımızdan birinde: Paddington. Gerçekte bu konum, yıllar önce ilk tatmin ettiğimiz yerden yaklaşık 100 metre uzaklıktadır.

Bu, Merivale’in en yeni mekanlarından biri olan Fred’in yanı sıra zihnimiz en iyilerinden biri.

Gıda mükemmel, hizmet olağanüstü yanı sıra beyaz şarap listesi her gördüğünüzde ağlamak istiyor. Hatta cam tarafından hizmet verecekleri olağandışı şarapların özel bir listesini bile var.

Bizi buraya geri dönmemizi engelleyen tek şey, özel etkinliklerden çok daha yaygın olarak fiyattır. Bu konum biraz değerlidir, ancak bu böyle büyüleyici bir yemek deneyiminin masrafıdır.

Tüm yemeklerimiz arasında, bu en güzel ve en lezzetli olanlardan biridir: Kavrulmuş sebze yatağına, yumuşak peynir ve ayranın yanı sıra brik pasta içine sarılmış kalem pırasa birincil. Akıllıca seçtim.

Akşam yemeğinden sonra, Charlie Parker’ın alt katına giriyoruz – aynı şekilde Merivale tarafından ve aynı şekilde inanılmaz bir barınık bar. Bu çubuk çok stoklanıyor, personel ve bu yerde olduğu gibi sonbaharda olmamak zor. Fred’in üst katının oturmasını hissetmiyorsanız, bu yer de olağanüstü yiyecekler sunar. Fred’in tam menüsünün bir örneği gibi görünüyor.

Blogdaki en güncel otel değerlendirmemiz, son Staycation için Sydney’in Four Seasons Hotel ile gidiyoruz.

Ancak bu biraz farkla bir otel değerlendirmesi: Four Seasons’daki deneyimimiz sadece otel hakkında değildi. Gerçekte bizim alanımızın yanı sıra tesislerin burada oynamak için küçük bir rolü vardı.

Restoran modu yanı sıra bar tahıl çok iyi, biz ikisi de çok daha fazla kapsama hak etti hissettim.

Four Seasons Hotel Sydney’in yanı sıra restoranının yanı sıra burada barın değerlendirilmesine göz atın.

Bugün Norton Street Festa’yı incelemek için Sydney’in bir sürü İtalyan banliyösünden biri olan Leichhardt’dayız. Bugün olağanüstü bir gün – geleneksel bir erken yaz günü – ve kalabalıklar caddeyi doldurdu.

Bir süredir gördüğümüz en iyi hashtag’lerden biri ve ne yememiz gerektiğinin motivasyonu. Cannoli’yi sevmelisin. Biz Ricotta Cannoli hayranlarıyız, ancak diğer insanlar çikolataları sever. Senden ne haber?

Norton Caddesi Festa’daki ortamı seviyorum. Bu insanlar gerçekten iyi görünüyorlar ve yöntemlerini Leichhardt’ın birincil caddesinde oynadıkları için ses çıkarıyorlar.

Burada İtalyan yemeklerinden, beyaz şarap tezgahlarının yanı sıra çanak çömlek dükkanlarının yanı sıra çevrimiçi müziklerin yanı sıra var. Bu kutlama, birkaç yıl önce ilk kez burada olduğumuzu düşünerek gerçekten büyüdü.

Herkes bugün gerçekten şeylerin ruhuna giriyor. Bu kadınlar harika, değil mi? Sıcak bile onların gerçekten giyinmesini engellemedi.

Avustralya şu anda olağanüstü bir viski üretiyor. Mevcut zanaat ruhu hareketlerinden biri, sadece dünya çapında değil, sadece burada değil. Aus’tan gelen viski, her ay çok daha iyi hale geliyor gibi görünüyor.

Size orada neler olduğunu göstermek için çok sevilen Avustralya viski damıtımlarımızdan üçünü bir araya getirdik.

Viski seven partneriniz için bir Noel hediyesi bulmaya çalışıyorsanız (ya da belki de kendiniz için birine geçmek için bir hediye motivasyonu), bu üç olağanüstü Aussie viski inceleyin.

Bugün sizi bu yıl gördüğümüz en komik Cadılar Bayramı tasarımlarından biriyle bırakıyoruz. Burada detay taahhüdünü sevmelisin, değil mi? Ne mükemmel bir fikir.

Bu IG baskısından zevk aldığınızı gerçekten umuyoruz. Yakında sizinle bir kez daha konuşun